четвер, 9 травня 2024 р.

Тема тижня: «Квітучі дерева»

 


Почнемо день з ранкових вправ.


1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Тема заняття: Складання описової розповіді за зразком вихователя, читання вірша П.

Король " Навесні".

(власна розробка)

Програмові завдання: 

— вправляти дітей в умінні складати невеликі описові розповіді разом із вихователем;

 — активізувати вживання в мовленні різних частин мови: іменників, прикметників, дієслів;

 — сприяти розвитку психічних процесів і позитивних емоцій;

 — виховувати інтерес до природи та бережливе ставлення до неї.



2. Дидактична гра "Впізнай весну".

(власна розробка)

Мета : закріпити уявлення дітей про весну.


3.  Здоров’я та фізичний розвиток 

Тема: «Прогулянка до квітучого саду» (з ускладненням) 

Програмові завдання: 

— повторити комплекс загальнорозвивальних вправ; 

— вчити дітей ходити парами, тримаючись за руки, по гімнастичних лавах, які стоять поряд; 

— закріпити вміння стрибати в довжину з місця; 

— розвивати рівновагу, витримку, увагу, кмітливість; 

— виховувати сміливість і спритність. 

Матеріали та обладнання: дві гімнастичні лави, куби заввишки 10–15 см

План I.

 Вступна частина. Ходьба на носочках, як мишки. 



Біг урозтіч. 



Комплекс загальнорозвивальних вправ «Сонячні промінчики». 

II. Основна частина. 

— Ходьба парами по лавах, які стоять поряд. 



— Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра «Пташки літають».

III. Заключна частина. Ходьба зграйкою за дорослим.

Ввечері пропоную вам пограти разом з дітками у гру «Три Тиші»:

Суть гри в тому, щоб слухати тишу. Розкажіть дитині, що у вас в будинку живуть три сестрички — Тиші, і якщо не шуміти — їх можна почути.

Спершу ми чуємо сестричку Тишу, яка живе в кімнаті. Стає чутно, як цокає годинник, дзижчить комп’ютер (можна дуже тихим шепотом розповісти, хто що чує). 

Потім другу, яка живе в будинку (вона допомагає нам почути, як тупають сусіди, їздить ліфт). Потім третю сестричку — Тишу, яка розповідає, що чути на вулиці, в місті й навіть ще далі.


На сьогодні це всі завдання. Дякую. 




середа, 8 травня 2024 р.

Тема тижня: «Квітучі дерева»

 



Почнемо день з ранкових вправ.



1. Художньо-продуктивна діяльність. Малювання.

Тема: "Квітуче деревце" 

(власна розробка)

Програмові завдання: 

— учити дітей помічати прекрасне навкруги, малювати квіти на дереві ватною паличкою, правильно тримати паличку, легко торкаючись нею до паперу;

 — розвивати естетичне сприйняття, дрібну моторику пальців рук;

 — виховувати акуратність у роботі з фарбами, бережливе ставлення до природи.



2. Художньо-продуктивна діяльність. Музичне.

На музичному занятті пропоную Вам  виконати руханку.



3. Дидактична гра "Де чия домівка?"

(власна розробка)

Мета: розвивати зір, мислення, увагу, пам'ять.


4. Спостереження за деревами навесні.

(власна розробка)

Мета: Розвивати пізнавальні інтереси, вміння встановлювати взаємозв'язки між живою і неживою природою; спостережливість, кмітливість, зв'язне мовлення.



На сьогодні це всі завдання. Дякую.


вівторок, 7 травня 2024 р.

Тема тижня: «Квітучі дерева»

 Доброго ранку!

1. Ранкова гімнастика «Сонячні промінчики»

(власна розробка)



2. Сенсорний розвиток 

Тема: «Чарівні дерева»

(власна розробка)

Програмові завдання: 

— розвивати в дітей спостережливість та увагу; 

— продовжувати вчити розрізняти та називати геометричні фігури; 

— виховувати дбайливе ставлення до рослин.




3. Дидактична гра "Кому що потрібно?"

(власна розробка)

Мета: вдосконалювати знання дітей про тварин та дітей; вчити знаходити предмети, що потрібні для певної дитини чи тварини; розвивати пам'ять, кмітливість.




4. Здоров’я та фізичний розвиток

Тема: "Пролізання під дугою.Кидання м'яча від грудей".

(власна розробка)

Програмові завдання: 

— повторити комплекс загальнорозвивальних вправ; 

 — закріпити вміння кидати м’яч від грудей на дальність; 

— вправляти в умінні орієнтуватися в просторі; 

— розвивати окомір, спритність; 

— виховувати спостережливість, витримку.


На сьогодні це всі завдання. Дякую. 

На завтра для заняття з малювання прошу Вас підготувати:



понеділок, 6 травня 2024 р.

"Великдень"

 




1. Тематичне відео "Що ми знаємо про Великдень?"

Мета: розширити і поглибити знання про найдавніше церковне свято, традиції нашого народу щодо святкування  Великодня.

(влсасна розробка)



2. Ознайомлення з природним довкіллям 

Тема: «Подорож до весняного лісу» 

(влсасна розробка)

Програмові завдання: 

— формувати пізнавальний інтерес до рослинного світу;

 — розвивати уважність, спостережливість, мислення, мовлення;

 — вчити розрізняти та називати дерева, кущі, квіти; 

— виховувати дбайливе ставлення до природи.



3. Художньо-продуктивна діяльність. Музичне.

До свята Великодня діти та вихователі нашого дитячого садка підготували для малечі та батьків відео-привітання. Бажаю приємного перегляду!


Ввечері пропоную пограти в гру "Пори року!"

(влсасна розробка)

Мета: вчити дітей називати явища природи та пояснювати, коли вони відбуваються; розвивати мовлення, пам’ять, увагу.


Це всі завдання на сьогодні. Бажаю гарного та спокійного дня. 

пʼятниця, 3 травня 2024 р.

"Міжнародний День Сонця"

 



1. Тематичне відео "Міжнародний День Сонця".

(власна розробка)

Мета: формувати в учнів уявлення про Сонце, про значення сонячного світла і тепла для рослин, тварин, людини.


2. Ознайомлення із соціумом.

Тема: "Праця людей навесні"

(власна розробка)

Мета: розширити знання дітей про роботу дорослих навесні, розвивати пізнавальний інтерес до праці людей.


3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація) 

Тема: "Жовті кульбабки"

Мета: розвивати естетичне сприймання дітьми навколишнього довкілля — квіти кульбаби; учити образно відтворювати побачене в аплікації.


На сьогодні це всі завдання. Бажаю гарних вихідних. Чекаю на ваші роботи. 

четвер, 2 травня 2024 р.

2 травня — "Міжнародний день астрономії".

 


Сьогодні, 2 травня, святкують "Міжнародний день астрономії". Пропоную Вам подивитись цікаве відео. 

1. Тематичне відео "Зоряна казка".

(власна розробка)

Мета: навчати дітей слухати, відповідати на запитання, розвивати смислову та образну пам'ять, кмітливість.


2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Тема заняття: "Спостереження за кульбабкою".

(власна розробка)

Мета: поглибити знання дітей про рослини, сформувати знання про біологічні властивості кульбабки; розвивати спостережливість.


3. Дидактична гра "Знайди пару".

(власна розробка)

Мета: Розвивати зорове сприйняття, мислення , увагу , пам'ять.
  



4. Здоров’я та фізичний розвиток 


На сьогодні це всі завдання. Дякую за увагу. 

середа, 1 травня 2024 р.

Тема тижня: «Зацвіли кульбабки»

 



1. Читання вірша Н. Карпенко "Кульбабки".

(власна розробка)


2. Художньо-продуктивна діяльність. Малювання.

Тема: " Малюємо кульбабки»

Програмові завдання: 

— викликати у дітей інтерес до малювання;

— розвивати потребу передавати свої враження від побаченого, здатність відкривати для себе щось нове у знайомому; 

— виховувати охайність; спонукати до взаєморозуміння.


3. Дидактична гра «Доглянемо квіти» 

(власна розробка)

Мета: закріплювати вміння дітей доглядати за рослинами, обирати потрібні предмети для догляду; розвивати пам’ять, уважність; виховувати бажання піклуватися про рослини. 


4. Художньо-продуктивна діяльність. Музичне.

На музичному занятті пропоную вам прослухати пісню про кульбабу. 



Ввечері пропоную разом з дітками пограти в гру "Один-багато". Знайдить на малюнках зображення одного предмета та малюнок, де їх багато. 




На сьогодні це всі завдання. Дякую.