Почнемо день з ранкових вправ.
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема заняття: Складання описової розповіді за зразком вихователя, читання вірша П.
Король " Навесні".
(власна розробка)
Програмові завдання:
— вправляти дітей в умінні складати невеликі описові розповіді разом із вихователем;
— активізувати вживання в мовленні різних частин мови: іменників, прикметників, дієслів;
— сприяти розвитку психічних процесів і позитивних емоцій;
— виховувати інтерес до природи та бережливе ставлення до неї.
2. Дидактична гра "Впізнай весну".
(власна розробка)
Мета : закріпити уявлення дітей про весну.
3. Здоров’я та фізичний розвиток
Тема: «Прогулянка до квітучого саду» (з ускладненням)
Програмові завдання:
— повторити комплекс загальнорозвивальних вправ;
— вчити дітей ходити парами, тримаючись за руки, по гімнастичних лавах, які стоять поряд;
— закріпити вміння стрибати в довжину з місця;
— розвивати рівновагу, витримку, увагу, кмітливість;
— виховувати сміливість і спритність.
Матеріали та обладнання: дві гімнастичні лави, куби заввишки 10–15 см
План I.
Вступна частина. Ходьба на носочках, як мишки.
Біг урозтіч.
Комплекс загальнорозвивальних вправ «Сонячні промінчики».
II. Основна частина.
— Ходьба парами по лавах, які стоять поряд.
— Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра «Пташки літають».
III. Заключна частина. Ходьба зграйкою за дорослим.
Ввечері пропоную вам пограти разом з дітками у гру «Три Тиші»:
Суть гри в тому, щоб слухати тишу. Розкажіть дитині, що у вас в будинку живуть три сестрички — Тиші, і якщо не шуміти — їх можна почути.
Спершу ми чуємо сестричку Тишу, яка живе в кімнаті. Стає чутно, як цокає годинник, дзижчить комп’ютер (можна дуже тихим шепотом розповісти, хто що чує).
Потім другу, яка живе в будинку (вона допомагає нам почути, як тупають сусіди, їздить ліфт). Потім третю сестричку — Тишу, яка розповідає, що чути на вулиці, в місті й навіть ще далі.