четвер, 9 травня 2024 р.

Тема тижня: «Квітучі дерева»

 


Почнемо день з ранкових вправ.


1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Тема заняття: Складання описової розповіді за зразком вихователя, читання вірша П.

Король " Навесні".

(власна розробка)

Програмові завдання: 

— вправляти дітей в умінні складати невеликі описові розповіді разом із вихователем;

 — активізувати вживання в мовленні різних частин мови: іменників, прикметників, дієслів;

 — сприяти розвитку психічних процесів і позитивних емоцій;

 — виховувати інтерес до природи та бережливе ставлення до неї.



2. Дидактична гра "Впізнай весну".

(власна розробка)

Мета : закріпити уявлення дітей про весну.


3.  Здоров’я та фізичний розвиток 

Тема: «Прогулянка до квітучого саду» (з ускладненням) 

Програмові завдання: 

— повторити комплекс загальнорозвивальних вправ; 

— вчити дітей ходити парами, тримаючись за руки, по гімнастичних лавах, які стоять поряд; 

— закріпити вміння стрибати в довжину з місця; 

— розвивати рівновагу, витримку, увагу, кмітливість; 

— виховувати сміливість і спритність. 

Матеріали та обладнання: дві гімнастичні лави, куби заввишки 10–15 см

План I.

 Вступна частина. Ходьба на носочках, як мишки. 



Біг урозтіч. 



Комплекс загальнорозвивальних вправ «Сонячні промінчики». 

II. Основна частина. 

— Ходьба парами по лавах, які стоять поряд. 



— Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра «Пташки літають».

III. Заключна частина. Ходьба зграйкою за дорослим.

Ввечері пропоную вам пограти разом з дітками у гру «Три Тиші»:

Суть гри в тому, щоб слухати тишу. Розкажіть дитині, що у вас в будинку живуть три сестрички — Тиші, і якщо не шуміти — їх можна почути.

Спершу ми чуємо сестричку Тишу, яка живе в кімнаті. Стає чутно, як цокає годинник, дзижчить комп’ютер (можна дуже тихим шепотом розповісти, хто що чує). 

Потім другу, яка живе в будинку (вона допомагає нам почути, як тупають сусіди, їздить ліфт). Потім третю сестричку — Тишу, яка розповідає, що чути на вулиці, в місті й навіть ще далі.


На сьогодні це всі завдання. Дякую. 




Немає коментарів:

Дописати коментар